ВАШ БУХГАЛТЕР.kharkov.ua

Добро пожаловать на форум бухгалтерской поддержки. Быстрая бухгалтерская помощь предпринимателю от компании Ваш бухгалтер. Данный портал так же содершин интересную тематическую информацию. Бухгалтерские услуги в Харькове для разного рода предпринимателей.

Компания "Ваш бухгалтер".

Пт Янв 13, 2012 7:57 am автор Admin

Компания "Ваш бухгалтер", г.Харьков, предоставит Вам бухгалтерские услуги:
*Ведение бухгалтерского и налогового учёта.
*Документальное оформление, восстановление бух учета.
*Квалифицированное ведение кадрового учета и делопроизводства... И прочее,подробнее здесь.
- Контактная информация:
Адрес электронной почты:
eska_byh@inbox.ru
Телефонные номера:
  • (050) 401-11-62

  • (097) 650-10-40

  • (063) 228-79-14

Ирина …

Комментарии: 0

Ноябрь 2017
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Календарь Календарь

Поиск
 
 

Результаты :
 


Rechercher Расширенный поиск


Вы не подключены. Войдите или зарегистрируйтесь

ОНОВЛЕНА ВИПИСКА ІЗ ДЕРЖРЕЄСТРУ

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз  Сообщение [Страница 1 из 1]

ВИПИСКА ІЗ ДЕРЖРЕЄСТРУ

З 16.12.2012 р. оновлено Виписку з Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців
Нова Виписка із єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, яка з середини грудня 2012 року відповідно до Закону України N 4839-VI від 24.05.2012 р. має стати ще більш універсальним документом для ведення господарської діяльності. Нагадаємо, що з 16 грудня 2012 р. Виписка з Єдиного держреєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців буде використовуватися для ідентифікації юрособи або її відокремлених підрозділів та фізособи-підприємця під час провадження господарської діяльності та відкриття рахунку в банку.
Обсяг інформації, що має міститися у ній, дещо збільшили. Тепер у Виписку будуть включатися відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів органів статистики, ДПС, Пенсійного фонду України, а саме:
- дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, ДПС, Пенсійного фонду України, у яких юрособа або відокремлений підрозділ юрособи чи фізособа - підприємець перебуває на обліку;
- дані про основний вид діяльності;
- дані Пенсійного фонду України про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас профризику виробництва платника
єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності тощо.
Держоргани також готувалися до запровадження нових правил і приводили свої нормативні акти у відповідність із нововведеннями. Підтвердженням тому є поява наказу Мінфіну N 1146 від 06.11.2012 р., яким передбачено коригування до Порядку обліку платників податків і зборів (затверджено наказом N 1588 від 09.12.2011 р.). Наказ набирає чинності одночасно із Законом N 4839-VI, тобто з 16.12.2012 р.
Мінфін у своєму наказі передбачає, що взяття на облік юросіб та їх відокремлених підрозділів, фізосіб-підприємців підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру. А це означає, що довідка про взяття на облік платника податків за ф. 4-ОПП більше не вважається єдиним документом, який підтверджує взяття платника податків на облік в органі ДПС.
Виписка з Єдиного держреєстру має бути видана (надіслана поштою) держреєстратором заявнику (юридичній чи фізичній особі-підприємцю) не пізніше наступного робочого дня після отримання держреєстратором від органів статистики, ДПС, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік (внесення змін до відомчих реєстрів).
Що стосується виписки з Держреєстру щодо відокремленого підрозділу, то вона має бути видана (надіслана) заявнику протягом 2-х робочих днів з дати надходження від останнього відповідних документів (заповненої реєстраційної картки (Форма N 5) та рішення про створення підрозділу).
Незрозумілим залишається лише питання - що ж робити усім суб’єктам підприємництва в зв’язку із оновленням їх відомостей у Єдиному держреєстрі внаслідок законодавчого розширення інформації, що має у ній міститися? Чи потрібно їм уже "ставати у чергу" за отриманням нової виписки? Ніяких роз’яснень з цього питання, на жаль, надано не було, але думаємо, що за заміною старої виписки доведеться звертатися при виникненні необхідності надання її на чиюсь вимогу.
Увага! Суб’єкти підприємництва, держреєстрація яких була проведена до 16 грудня 2012 р., для відкриття рахунків у банках або інших фінустановах, можуть використовувати довідку про взяття на облік платника, видану до зазначеної дати органом ДПС, Пенсійним фондом України.

Посмотреть профиль

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу  Сообщение [Страница 1 из 1]

Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения